Znakowanie gadżetów firmowych

znakowanie gadżetów firmowych

Popularnymi metodami znakowania gadżetów reklamowych są grawer laserowy, druk cyfrowy UV, tłoczenie i tampondruk. Metody znakowania, jak sama nazwa wskazuje, znakują dane produkty, np. logiem firmy lub krótkim hasłem reklamowym. Muszą znaleźć się na nich łatwe do zapamiętania znakowania, ponieważ pełnią one rolę wartości dla odbiorców. Takie gadżety wręczane są klientom dla targach lub wielkich wydarzeniach branżowych


Grawerowanie laserowe

Ta metoda jest wykorzystywana do tworzenia indywidualnych motywów. Można je wykorzystać w trofeach sportowych, piórach, które posiadają logo danej firmy. Przy pomocy grawera laserowego można stworzyć każdy dowolny wzór na różnego rodzaju materiałach. WIĘCEJ

DRUK UV

Druk UV czerpie materiały, które dostarczane są w postaci danych komputerowych. Takie rozwiązania dopuszczają do wykonywania wydruków bezpośrednich, bez konieczności przygotowywania się. Ta metoda jest najszybszą z dostępnych metod znakowania. WIĘCEJ


Tłoczenie logotypu

Metoda tłoczenia jest najczęściej wykorzystywana do materiałów skórzanych lub skóropodobnych. Jest to metoda trwała, elegancka i posiadająca wiele możliwości. Między innymi można wzbogacić znakowane produkty tłoczeniem złotym, srebrnym lub innym kolorem, dzięki którym nasz produkt będzie wyglądał szykownie i zwiększy jego atrakcyjność wizualną. Metoda tłoczenia jest pozwala zaoszczędzić sporo pieniędzy jeśli planujemy tłoczenie dużej ilość materiałów. WIĘCEJ


Dane kontaktowe

  • Adres: ul. Chlubna 85
    03-051 Warszawa, Polska
  • Email: mega@lightcut.pl